kolmapäev, 29. mai 2013

Armastuse ja Tarkuse Hapendatud Võililled


Enne kui siin võililled täies ulatuses õide läksid, käisin lehti korjamas. Ja panin nad hapnema. Kasutasin hapnemapanemiseks hapukapsa kalja ja kapsalehti. Soola ei kasutanud.  Peale hapnemapanemist nägi siis purk järgmine välja. Igapäev ma korra vajutasin ka ülemiste kapsaste peale, et õhku väljasaada, mis tekkinud oli. Purkipannes pressisin lehti niipalju kokku kui käega jaksasin. Kapsakalja panin kiht kihilt, et vältida olukorda, kus õhk võilillede vahele jääks.  Ja kuigi hapnemiseks on vaja  umbes 7 päeva, tuli täna tunne, et tahan proovida. Tingimused mul väga head ei ole, sest hapnemispurgid on mul ruumis, kus on ööpäev läbi aken lahti ja öösiti on siin olnud ka 10 kraadis sooja.  Purk enne proovimist nägi siis välja järgmine. Ülemised kapsad viskasin kõik ära, sest nad olid seal õhku saanud. Mõned koguaeg vees olnud kapsalehed jätsin alles. Maitse järgi on tegemist mõruhapude toiduga. Ja lisandina salatitele oleks väga hea. Aga mul tekkis mõte, et proovib, kas mõru maitse ka üldse ära läheb, et jääks ainult hapu maitse. Selleks lisasin värskeid kapsalehti, et anda bakteritele sööki juurde. Nime said võililled tol hetkel toimunud Veenuse ja Merkuuri ühendusest, mis annab võimalusi nii taipamiseks kui kaastundeks. Seda siis igaühe täpselt tema hetkeolukorra mõõdu järgi.







3 kommentaari:

  1. Väga hea idee nii see konkreetne kui ka kogu seostamine ja eriti "tajutoitumine". Ise alles hakkasin mõtlema nendele teemadele mõned päevad tagasi. Et väline info ei aita enam, tuleb "tajuma" hakata :D

    VastaKustuta
  2. Tore :):) Edu tajutoitumisel :)! See tajutoitumise nimetus tekkis seetõttu, et sain aru, et mu toitumisviisi ei mahu mittekuhugi olemasolevatesse ära. Ma ei tea mis ma söön homme, küll tean, mis ma söönud olen. Kui öelda, et olen teatavat toitumist järgiv, oleks see homsele mõttevormide pealemõtlemine. Mõttevormid on aga täiesti elusad olendid, keda teadvused sünnitavad ja siis toidavad. Võimalik et homme on vaja toituda teistmoodi kui täna. Ja siis see mõte homsest toitumisest hakkab seda muutust takistama.

    VastaKustuta
  3. Kenali Jenis Permainan Ayam Bangkok Dari Sumber Terpercaya hanya di gambar anak ayam

    VastaKustuta