laupäev, 27. aprill 2013

Arenguvõimalused

Ise prooviks paastumist (paistetanud igeme korral). Annaka hammastele ka puhkust ehk siis võimaluse muud hambatööd söögi lõhustamise asemel. Ehk see valulikkus ongi märk, et hammas pole hetkel nõus toiduga tegelema
...

Siin on muid soodsaid seise ka peale täiskuu. Hambad, kondid, kroonilised haigused võivad päevakorda tekkida äkki väga paljudel veel oma nädala aega.

....
Mitmed planeedid teevad ridamisi Saturni ja Kuu sõlmedega jõulisi seise. Lisaks sellele oleme kolmikvarjutuste mõju alla. Kuu varjutus oli eile, 10.5 on Päikesevarjutus ja 25. mai Kuuvarjutus. Kõik need on väga äratava seisuga, et harjumuspärane elukorraldus võib olla häiritud. Teadvused ärkavad ja kannatuse ja paine suurus on võrdeline siis loodud illusioonide hulgaga. Ärganud teadvus ei ole võimeline kannatama ei haigustes ega eluolu sündmustes. Ainult magav teadvus on võimeline kannatama. Elu siin kulgebki nii, et mõned seisud on uinumiseks väga head, teised jälle unest ärkamiseks ja märkamiseks, et kus ma olen, miks ma siin olen ja mis ma siin teen. Depresiivsetele seisunditele tasuks väga suurt tähelepanu pöörata, sest need on tunnused, et ärkamine ( kannatuste vaba olek ) on väga lähedal. Sest paine teadvusele, et ta vabastaks end ainest, on väga suur.

https://www.facebook.com/groups/288341327887293/490395744348516

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar